Klantmanager Inkomen –
Organisatie
Je gaat aan de slag bij een uitvoeringsorganisatie centraal gelegen in ons land; in provincie Utrecht. Deze uitvoeringsorganisatie verzorgt de taken rondom Werk en Inkomen (Participatiewet), Uitkeringsadministratie en Zorgadministratie (Wmo en Jeugdwet) van drie deelnemende gemeenten. Kom jij deze uitvoeringsorganisatie versterken?
Functie
Als Klantmanager Inkomen maak je deel uit van een team van 10 personen, dat verantwoordelijk is voor Werk & Inkomen voor zo’n 350 bijstandsgerechtigden. De teams voeren de Participatiewet uit voor zowel doelmatigheid als rechtmatigheid. Als klantmanager Inkomen krijg je taken als:
- Intakegesprek voeren met nieuwe klanten in samenwerking met de klantmanager Werk;
- Aanvragen behandelen van klanten en niet-uitkeringsgerechtigden;
- Met collega’s sparren over aanpak van begeleiding en aanvraag;
- Begeleiden van klanten die altijd van hun uitkering afhankelijk zullen blijven;
- In projecten meedenken over optimale werkprocessen en -afspraken;
- Met partijen, zoals het lokaal team Baarn en Vluchtelingenwerk samenwerken aan een integrale aanpak;
- Rapportages en beschikkingen maken in ons klantenvolgsysteem.
Functie eisen
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met de Participatiewet
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een gemeente
- Detavast constructie: de kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na minimaal 1040 uur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden
- Aantoonbare werkervaring met Suite
Sollicitatie
Bas de Lange 06-29479030
Vince Verschuren 06-31793239