Klantmanager Werk – Gemeente Oldebroek
Organisatie
De gemeente Oldebroek is een dynamische organisatie die volop in beweging is. Samen werken we aan een sterke, leefbare samenleving, waarbij inwoners en gemeente elkaar vinden in de kernwaarden: Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibel en Vakbekwaam. Ons recent vernieuwde gemeentehuis is modern en van alle gemakken voorzien, zodat jij optimaal kunt werken en bijdragen aan de ontwikkeling van onze gemeente.
Kom jij ons versterken?
Functie
Als Consulent Werk bij de gemeente Oldebroek ondersteun je werkzoekenden bij het vinden en behouden van betaalde arbeid of vrijwilligerswerk en help je hen de afstand tot de arbeidsmarkt te verkleinen. Je werkt vanuit een integrale visie samen met collega’s, waaronder consulenten, een kwaliteitsmedewerker, een accountmanager ondernemers en ondersteuners, aan het versterken van de zelfredzaamheid van inwoners. Je begeleidt cliënten actief, stelt samen met hen trajectplannen op gericht op duurzame participatie en past hierbij relevante wet- en regelgeving toe, zoals de Participatiewet, IOAW en IOAZ. Daarnaast stimuleer je de eigen kracht en zelfregie van de cliënten en signaleer je kansen en problemen die je vertaalt naar concrete acties en oplossingen.
Functie eisen
- Je hebt minimaal een afgeronde HBO bachelor opleiding in de richting van SJD, MW of SPH;
- Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als Consulent Werk bij een gemeente.
Inlichtingen
Bas de Lange – 0629479030